Passejada en raquetas e cabana

Dijous 21/01 La Bourboule

Version occitana
Cars parents,
Aqueste matin i avià de solelh mas fasià força fresc. Dins lo bus per anar a la boria Bertinet, vesiam de palhètas de gel sus la nèu. Era extraordinari. vegèrem tres rainals e un falcon que cercavan lor repais. Dins la boria, Patricia nos monstrèt consi se fabrica lo St Nectaire. I a besonh de lach de vaca cru, de presura e de sal. Patricia nos faguèt tastar de St nectaire e nos agradèt força. Abans de partir, tastèrem tanbèn una coca a la toma.
Lo tantost, tot a costat del puèg de Sancy, nos passejèrem tornamai en raquetas. Posquèrem observar de pesadas de rainal, de cabirol, de lebre, d'esquirol e de singlar... Qualques uns anèron al som de la montanha ont vegèron un païsatge magnific! Aquèla tantossada foguèt força ben.
Pel repais del ser, William nos preparèt una trufada qu'es una especialitat d'Alvernha.. Puèis, festejèrem l'aniversari de Pépita. E ara, anèm preparar la bom del darnièr jorn.
Avem passat un força bon sejorn mas nos tarda de vos tornar veire.
Potonasses, los enfants del cicle III
 
Version française
Chers parents,
Ce matin, il y avait du soleil mais il faisait très froid. dans le bus pour aller à la ferme Bertinet, nous avons vu des paillettes de gel sur la neige. C'était extraordinaire. Nous avons aussi vu trois renards et un faucon qui cherchaient leur repas. A la ferme, Patricia nous a montré comment se fabriquait le St nectaire. Il faut du lait de vache, de la présure et du sel. Elle nous a aussi fait goûter du St nectaire et cela nous a beaucoup plu. Avant de partir, nous avons aussi dégusté du gâteau à la tomme.
L'après-midi, à côté du puy de Sancy, nous avons fait une nouvelle promenade en raquettes. Nous avons pu observer des traces de renard, de chevreuil, d'écureuil, de lièvre et de sanglier. Quelques uns sont montés au sommet de la montagne et ont admiré un paysage magnifique. Cette promenade a été très bien.
Pour le repas du soir, William avait préparé une "trufada" qui est une spécialité auvergnate. Ensuite, nous avons fêté l'anniversaire de Pépita. Et maintenant, nous allons préparer la boum du dernier jour.
Nous avons passé un super séjour mais il nous tarde de vous revoir.
Gros, gros, bisous, Les enfants de cycle III

Activités
About the Author